رویه‌های بازگرداندن کالا

رضایت مندی و آسودگی خاطر مشتریان همواره از اولویت های سفالینا بوده و ما در سفالینا در تلاش هستیم تا همواره بهترین ها را ارائه دهیم. از این رو کالا های سفالینا توسط بهترین کارگاه های تولیدی در سراسر کشور تولید و بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رسد. تمامی کالا فروخته شده در سفالینا اورجینال و مرغوب بوده و هم در ایران و هم در خارج از ایران به فروش می رسد.

با وجود آن ممکن است مشتریان محترم پس از خرید از سفالینا، از کالا خریداری شده خود ناراضی باشند و یا دارای مشکلات فنی باشد. در صورت نارضایتی از خرید خود میتوانید از ضمانت بازگردانی کالا استفاده کرده و تا 7 روز پس از دریافت کالا، با توجه به شرایط زیر کالای خود را بازگردانده و وجه پرداختی خود را پس بگیرند.

 

دقت داشته باشید:

  • به خاطر داشته باشید، بازگردانی کالا فقط تا 7 روز پس از تحویل پست امکان پذیر است و پس از آن امکان عودت کالا وجود ندارد.
  • بازگردانی کالا های شکسته و مشکل دار فقط تا 24 ساعت پس از تحویل پست امکان پذیر است و پس از آن امکان عودت کالا وجود ندارد.
  • هنگام بازگردانی کالا، فاکتور و جعبه کلا لازم است و اگر کالا بدون فاکتور سفالینا و یا در جعبه ی غیر از جعبه ارسالی باشد، امکان باز پس گیری کالا وجود نخواهد داشت.
  • مخدوش کردن فاکتور و برچسب روی جعبه یا برچسب زدن و یا نوشتن روی آنها به هر عنوانی، امکان استفاده از ضمانت را باطل خواهد کرد.

 

کالا هایی که با مشخصات و عکس داخل سایت متفاوت هستند:

  • با توجه به دست ساز بودن تمامی محصولات سفالینا، کالای ارسالی دقیقا همانند عکس داخل سایت نخواهد بود. به طور مثال اگر به ظروف میناکاری دفت کنید، با ظرافت خاصی طراحی و رنگ آمیزی شده و ممکن است بعضی بخش ها رنگ متفاوتی با عکس داخل سایت داشته باشد که احداکثر 20 درصد با تصویر سایت متفاوت است. ولی سبک طراحی و سایر مشخصات کالا همانند توضیحات داخل سایت می باشد. در صورتی که مشخصات کالای خریداری شده با مشخصات سایت همخوانی نداشت میتوانید تا 7 روز پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل info@sofalina.ir به ما گزارش دهید و آن را به سفالینا بازگردانید و وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

 

کالا های شکسته یا مشکل دار:

  • با توجه به اینکه بیش از %70 کالا های سفالینا، شکستنی هستند و امکان شکستن کالا در طی پروسه حمل و نقل پستی وجود دارد، ما از محکم ترین و با دوام ترین بسته بندی ها برای در امان ماندن کالا ها از شکسته شدن استفاده میکنیم و جای نگرانی بابت شکسته شدن کالا وجود ندارد. ولی در صورت مواجهه با کالای شکسته میتوانید تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل info@sofalina.ir به ما گزارش دهید و آن را به سفالینا بازگردانید تا کالای سالم دوباره به شما ارسال شود.
  • در مورد کالا هایی که امکان پارگی وجود دارد نیز روند به همین شکل خواهد بود.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات سفالینا به شماره 09204004101  یا 09204004102 اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید و جعبه را باز نکرده اید، تا 7 روز پس از تحویل پست میتوانید انصراف خود را از طریق ایمیل info@sofalina.ir به ما گزارش دهید و کالا را به سفالینا برگردانده و وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

 

روش های بازگشت کالا:

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سفالینا جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

 

محاسبه هزینه ارسال:

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سفالینا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سفالینا خواهد بود.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به سفالینا ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه چای ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • کارشناسان خدمات پس از فروش سفالینا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان سفالینا تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا وجه پرداختی به حساب مشتری برگردانده خواهد شد.